Jag vet jag vet.

Ni som är in och läser vill veta hur det gick :) jo, vi plussade :D så förhoppningsvis så får vi en bebis i maj/juni :) ett ägg i frysen också, kan det det bli bättre? (Att det var gratis, då jag betalat fetaste räkningen jag haft ever, men sååå värt det). 
Jag har de senaste dagarna funderat mycket på mitt liv. Vad är värt att lägga ner tiden på och vad är inte det? Anton och Jocke kommer alltid komma först, men sen har jag nu börjat rensa, rensa bland negativa människor och sådant jag inte orkar lägga mer tid på längre. jag måste göra det för min skull, för att jag ska må bra. För den senaste veckan har tårarna kommit ofta. Nu ska jag må bra igen. 
Sa dags att sluta göra andra till viljes och hålla med bara för att det gör dom glada. Börja säga ifrån och stå upp för det jag tycker är viktigt. 
 
Så just nu mår jag skitbra. Har haft en underbar dag på äventyrsbadet i Borlänge med Anton, Jocke, Mikael, Sandra och Viktor. Efter det en vända på kupolen. Hittade lite snygga tröjor där. Nu behövs bara några snygga leggings i garderoben med :) väl hemma så hämtade mamma Viktor, så jag och Jocke fick en kväll för oss själva. Så bara Anton lagt sig så gjorde vi en middag tillsammans och nu ska vi mysa i soffan bara vi två :) 
 
Så nu mår jag bra :) imorgon kanske det blir en vända på barnprylsmarknaden i Skeer. 
 
Dom bästa 
Anton har hittat sin doppresent från mina syskon och han älskar den. 
Trots att han inte förstår att det är en trampcykel :P

Kommentarer
fia säger:

Grattis !!!! Åh vad underbart för er !

2013-09-27 | 12:26:29
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se
Theres säger:

Åh stort grattis till er! Hoppas du får må lite bättre snart och bara njuta av graviditeten och din familj! De vet vad de gör i Falun! ;) Jättekul!!!

2013-09-30 | 21:23:49
Bloggadress: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback