4 dagar

I onsdags så tog jag och Anton vårt pick och pack och for till Mora. Vi har bosatt oss hos mamma till söndag eller måndag. Hon ska vara i skattungbyn och vi bor då i mammas hus med Viktor. Här finns altan med tak, riktig gård och annan frihet än i Älvdalen. Längtar så tills vi flyttar tillbaka till Mora. 
Idag for jag ner på Mora en vända, fick med mig lite hem :). Igår var jag på Kappahl och handlade med :P. Nu är sommaren här, då vill man ha nytt. Resten av dagen idag har vi spenderat på altan. Anton leker så fint och jag får sitta och läsa en tidning i lugn och ro. Jennifer och Melvin kom förbi en vända med.
När hon åkt så dök Mikael och Sandra upp. Åkte även till dom en vända innan Anton skulle hem och sova. Nu på kvällen så har jag spelat tv-spel med Viktor. Om en timme tänker jag gå och lägga mig, har lagt mig så sent sista kvällarna nu, så har vart med död än levande när Anton velat upp.
 
Ute på altan med min älskling :)
Anton fick 4 pyjamasar med korta ärmar och ben. En dress att ha nu i sommar.
Och så en skinnjacka jag kollat på i evigheter :D
Jag fick leggings, en randig långklänning och en tunika :P.
Och underkläder som inte är med på bilden.
 
Nu längtar jag till vi ska åka till Uppsala den 5 juni. Min kusin tar studenten, men ska inte var hos honom förrän fyra. Så vi åker tidigare och shoppar lite först :P. Hade kunnat köpt en massa mera nere på Mora, men vill kolla i Uppsala först, finns säkert annat där :).
 
Nu är det bara 4 dagar kvar till min man kommer hem :D. Jag längtar som bara den att få kramas igen :).
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ska också till Uppsala då, även min kusin tar studenten :)

2013-05-26 | 19:26:04
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback