Och så for han igen...

Jocke for vid tio imorse. Så nu är det jag och Anton igen. The dreamteam :D. Men kommer som vanligt längta ihjäl oss efter Jocke. Så dessa två veckor får gärna gå fort. För när han kommer hem så bär det av på semester. Först Power meet i Västerås. Sen Eskilstuna och gå på parken zoo innan vi kanske rullar mot Stockholm för lite shopping, gröna lund och Mamma mia museet. Men Stockholm är inte klart än. Det bestämmer vi då:).
 
I lördags var Anton hos sin farmor, så vi följde med min bror och hans tjej till Särna för att kolla på vattenfallet. Och gud vad mäktigt det är. Man förstår inte hur högt det är, har liksom inget att mäta mot. Var väldigt fint i alla fall. Kikade på en massa annat på vögen dit och hem med. Så var borta i elva timmar och när vi väl kommit hem så däcka vi i sängen på en gång.
 
Så vackert
 
I fredags så var vi i Mora hela dagen, började på lekkompaniet :). Det tyckte Anton var jätteroligt så dit ska vi fler gånger.
 
Anton ligger nu och sover. Jag sitter med orange hår. Blekte det så jag kan slänga i en brun färg. Vill ha bort det röda nu. Sen vill jag klippa mig igen. Har vart så i valet och kvalet om jag ska spara eller bli kort igen. Och nu har jag bestämt mig för att det ska klippas av.
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback