Nattinlägg :P

 Passar på att uppdatera lite här medan jag väntar och ser om Anton somnar. Han gick och la sig vid sju, helt slut var han. Sandra kom hit, vi spelade spel och färgade hennes hår. Vid halv tio tror jag det var, då vakna han, Sandra ville så gärna mysa så hon fick ta upp honom. (tänkte att han kanske blir tröttare och sover hela natten). Så nu ligger han i sängen igen, grinade som bara den ett tag, var in och stoppade in nappen och nu verkar det lugnt. *peppar peppar*.
 
Helgen som var spenderades i Ullared. Vi börjde på fredag med att Anton fick åka till sin mormor. Inget ställe att ta med en hyperaktiv bebis som bara vill krypa runt och inte sitta still. Så han lastade vi av där, Solo fick åka till Jockes mormor och katterna och huset vaktades av hans syster. Så kunde inte bli bättre. 
Fredagen spenderades i bilen. Lördagen var det upp tidigt och äta frukost innan vi åkte dit. Spenderare fem timmar på Gekås innan vi betalade och gick ut. Brände av alla skoaffärer utanför och kom ut med ett par skor från varje butik, tyvärr bara ett par till mig och två till Jocke. Aldrig hänt att han handlar fler skor än mig tror jag :P. När vi var klara med det så gick vi in en vända till på Gekås, var lite mer vi ville ha :P.
 
Kvällen bestod av china mat och bio innan det var dags att sova för att på söndagen åka bil hemåt. Men då längtade jag hem, saknade Anton med. Så schysst att han typ gav oss ett leende och sedan fortsatte med sitt när vi hämtade honom :P. Då har han haft det bra i alla fall. Eller det vet jag ju, med tanke på att han unnar dom lyxen med att sova hela nätterna. :P.
 
Shoppingen:
En del av det vi handlade, allt kom inte med på kort.
Jocke var snabb att plocka bort sitt och lite annat.
Men vi är nöjda, det enda som var lite tråkigt var att jag hade hoppats på att handla mer åt Anton i klädväg, men de hade väldigt dåligt utbud på hans storlekar som jag tänkte köpa. Men nästa gång kanske det finns mer :P.
Han trivdes på säcken i alla fall. :).
 
Nu har det vart tyst i Antons rum ett tag, så nu ska jag släcka och sova med. Håll tummar och tår att han sover hela natten och helst fram till nio imorgon bitti :P. Godnatt!
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback