Årsresume

Det har hänt mycket 2012. Men det viktigaste är Anton :D.
 
Januari:

Jag var fortfarande gravid och illamående, såg framemot att bli mamma och längtade efter vår son. Men illamåendet gav sig inte och jag gick på illamåendetabletter för att stå upp. Trots det fortsatte jag jobba :). Var även till Kräckelbäcken och åkte skoter :).
 
 
Februari:

Väntn blev bara längre och längre. Jobbade och mådde illa. Tror faktiskt inte det blev så mycket i februari, var på Ikea och handlade saker till bebisrummet :).
 
 
Mars:

Samma sak här, jobbade och väntade :P.
 
 
April:

Och så kom äntligen april. Var beräknad till den 29:e och hade bestämt mig för att han skulle födas senast då. Ville verkligen inte gå över tiden :P. Den 5:e april slutade jag jobba. Så var bara att gå hemma och tvätta bebiskläder och försöka fördriva tiden. Veckan han föddes så var det extrakoller till höger och vänster. Men så den 28:e så kom han. Vår lilla Anton :). 
 
 
Maj:

Maj kom och vi levde i vår lilla bubbla. Denna månad åkte vi även på Orsacruisingen med Anton. Han sov sig igenom allting :P. Det kom även mycket folk och träffade Anton för första gången. Jag åkte även in på lasarettet för livmodersinflammation, var inte roligt. Men när jag väl piggna på mig efter den så var allt bra :).
 
 
Juni:
 
Var vi på Jockes systers student. Vi hade även barnvakt till Anton en kväll då jag inte ammade och så var vi ut och cruisa vår egen cruising. En rolig kväll men saknade Anton mycket.

 
Juli:

Den här månaden hade vi fullt upp. Vi var till Buder, furuvik, malung och power meet i Västerås. En underbar månad och Anton blev 3 månader. Tiden går fort.
 
 
Augusti

Denna månad hann vi med Björnparken, Classic Car Week, Go-cart och Musik och Motor. Mellan alla dessa saker så var vi med kompisar och hemma och njöt alla månader. Anton döptes även denna månaden. Vart en väldigt lyckad dag :)
 
 
September:

Jag och Jocke fyllde år. Vi blev gamla. Ångest på det. Annars vet jag inte vad som hände denna månad. Har knappt några kort så måste ha vart en lugn månad. Skönt med det ibland också. Var i alla fall till Ikea, fast först stannade vi i Sandviken och hämtade bästa Sofia :D. 
 
 
Oktober:

Inga bilder på att vi gjort något speciellt. Anton blev 6 månader. Utvecklingen går fort framåt. Nu ställer han sig upp på alla fyra, vänder sig från mage till rygg. Pratar för fullt, eller skriker kanske man ska skriva :P. Vi flyttade även från Mora till Älvdalen.
 
 
November:

Anton blir 7 månader och drar sig fram på mage, sätter sig även själv nu. Leker för fullt och ska ha allt han inte ska ha :P. Han har även 2 tänder. Men är lika snäll som alltid och vi älskar honom över allt annat. Vi tog även med Anton till badhuset för första gången och han älskade det :D.
 
 
December:

Sista månaden på året. Då har vi köpt julklappar, vart till Arboga och hälsat på Hillevie, haft inflyttningsfest, firat jul på tre olika ställen. Nyår var vi i Kräckelbäcken med vänner och åkte skoter. Tre roliga dagar. Anton blir 8 månader, kryper för fullt, har nu kommit på att man kan vända sig från rygg till mage, tre tänder har han fått. När vi firade nyår så kom Anton även på att om man tar tag i något så kan man ställa sig upp :). Min kille är så duktig så. Jag och Jocke firade även 2 år som gifta.
 
 
Året som har gått har vart det bästa som hänt oss.
Vi fick äntligen vår efterlängtade son.
Allting har vart så värt det.
Vi har även hunnit med så mycket detta året som vi sagt vi velat göra.
 
2013 är det nu. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tänker om det. Önskar bara att det blir lika bra som 2012. Självklart så önskar vi ett syskon till Anton, men det blir nog inte i år. Jag säger inga nyårslöften, det skiter sig bara i alla fall :P. Men det jag vill är att jag ska komma igång med träningen lite mera. Bli smal är också något, men det lär nog ta sin tid känns det som.
 
Nu blir det mys. Känns som ett väldigt långt inlägg med jättemycket man hoppat över att skriva om. Men ni behöver inte veta allt hela tiden.
 
-Annelie-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback