Underbara pulkadag :)

Dagen startade vid halv fem för Jocke, Anton har den senaste tiden bestämt sig för att man ska vakna mellan halv fem och halv sex. Jocke har tur i alla fall, han fick honom att somna om och de gick upp strax innan åtta. Mycket bättre än de senaste nätterna då någon av oss gått upp vid sex med honom. Jag kom upp strax efter åtta. Trött som bara den, men kan inte sova längre. La mig i soffan och Jocke tog Anton.
Vi myste på och lekte innan han ville sova igen. Då tvinga vi med Viktor ut och bära ved. Så fyllde upp pannrummet, perfekt nu när Jocke åker på tisdag igen.
Innan vi var klara så kom Peter upp hit. Anton vaknade och fick lunch innan vi packade in oss i bilen. Det stod pulkaåkning på agendan. Perfekt dag för det, varmt ute och solen dök faktiskt upp.
Var roligt att åka pulka, Anton hade skräckblandad förtjusning tror jag, så han satt mest och kollade på med en av oss, ibland kröp han runt och försökte äta snö. Gott tyckte han.
 
 
På vägen hem så for vi om Ica och handlade lite. Lagade lasagne idag. Blev gott som vanligt :D. Jockes kusin m. familj kom en vända och hälsade på. När de for hem bestämde vi oss för att åka till sporthallen och kolla innebandy och så kunde jag snacka skit med Jennifer :D. Nu har vi suttit i soffan sedan vi kommit hem, Anton var trött så han fick välling och pyjamas så slockan han fort. Nu har han grinat till två gånger så får väl se hur denna natten fortsätter.
Ska passa på att sova nu innan vi måste upp. Tänkte sova för länge sedan, skulle bara lägga in alla korten från kameran, då ser jag att när jag ställt in datum så hade jag ställt in det på 2012, vad tänkte jag där liksom. Så var bara att börja ändra på alla bilder jag tagit med nya kameran, inte så jättemånga som tur var, men räckte för att klockan skulle gå. Så hoppas ni sover gott, det hoppas jag på att göra. Och vakna upp till en fin morgondag för då ska vi ta en familjetur på skotern :)
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback