1 inlägg i månaden..

Det verkar bli så just nu, inte många knop gjorda härinne liksom. Just nu mår jag bra, har fått en massa gjort nu på morgonen och snart ska vi på öppna förskolan och leka :). 
Skönt med sådana här dagar då jag känner mig pigg. Vissa dagar försöker jag låta bli tabletterna, men oftast slutar det i soffan med illamående, så när Jocke är i Norge så knaprar jag tabletter. hehe. 
 
Anton är det full fart på från morgon till kväll, just nu har han slarvat bort en tvdosa så jag kan inte byta kanal :P haha. 
 
Om 8 dagar är det julafton, det längtar jag till, är klar med allt utom maten så känner mig lugn. Julgranen står hoppackad i biblioteket, den ska vi klä till helgen. 
 
Den 27:e längtar vi också till, eller ja, i alla fall förmiddagen, då är det dags för ultraljud, och nu har jag börjat noja som bara den om allt är bra med bebis eller inte. :S. Hoppas allt är bra. Efter ultraljudet så ska vi på en tråkigare sak, begravning av Jockes låtsasmorfar. Inte så roligt. :(
 
Nyårsafton däremot är det bestämt vad vi ska göra, skönt. Kommer bli så roligt :). 
 
Nej, nu är Anton och trycker på tusen knappar och låter mig inte skriva ifred, så hörs om en månad då :P. 
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

Hur gick det på ultaljudet ?:)

2014-01-02 | 09:02:37
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback