Tråkiga dag!

Nej usch vilken tråkig dag. Började med att Anton vakna sju, han brukar sova till åtta minst. Men upp och ge honom mat, sen sov vi till tio. Så det var ju skönt.
Mamma ringde och väckte oss, hade säkert sovit längre annars :P. Gick i alla fall upp och åt frukost, skulle ju börja med dieten som innebar en svart kopp kaffe och en sockerbit till frukost. Men fy fan säger jag bara. Efter första klunken kaffe så trodde jag att jag skulle spy. Så blev en kopp the med knäckebröd till. Sa ju det, karaktär är inte mitt andranamn. Men har i alla fall ätit frukost och lunch idag, ska laga middag sedan.
Klara som jag suttit mycket barnvakt åt förut var hos sin farmor som bor två gator bort, så hon kom förbi och sa hej en vända.
Anton fick mat vid elva, vid tolv däcka han, så la han på mage i sängen, när jag kolla till honom sen så låg han på sidan och sen låg han och prata när han vakna, så gick in dit och då låg han på rygg och kolla på sängmobilen. Så nu vänder han kanske på sig snart :P. Trodde det skulle ta ett tag till. Nu ligger han på mage i gymmet och jag ska strax ner och göra gröt åt honom.
Annars så funderar jag på om vi ska till Antons mormor och hälsa på idag. Älskar att skriva mormor :p. haha.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback