9 dagar :)

Anton har nu blivit 9 hela dagar. Tiden går framåt. Tyvärr har inte jag vart pigg, på torsdagen däcka jag och låg till lördag morgon. Trodde det var mjölkstockning, kanske det var. Men har inte blivit pigg efter det. Utan har haft feber till och från, frossa, huvudvärk, ont i magen. Så idag ska jag på Gyn och undersöka mig så det inte är någon infektion eller så. Tycker detta suger, kan liksom inte njuta ordentligt. Jocke ställer upp och gör nästan allt så ammar jag. Men vill ju vara pigg. Är så mycket jag känner jag skulle vilja hinna med.

För en vecka sen så vägde Anton 2695, då hade han gått ner lite som de gör.
På onsdagen så vägde han 2830, så då var han på väg upp igen.

Idag ska Bvc komma på hembesök, så får väl se vad han väger då :). Barnmorskan jag prata med på Gyn sa att han kanske inte gått upp så mycket om jag vart sjuk, men då tar han igen det sen :). Men han verkar nöjd.

Han sover från tio-tolv till fyra-sex. Så det är perfekt. Hade vart ännu bättre om jag hade kunnat sova ordentligt också. Men kommer väl :).

 

-Annelie-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback