Ont :(

Är hemma en snabbis från jobbet. Eleven jag är assistent åt är inte där idag, så behövde inte åka på någon slöjd. Ska snart åka igen, andra gången på föräldrakursen. Har ingen lust att åka dit, riktigt tråkigt förra gången. Kändes som att allt de pratade om då (förlossningen), var så positivt. Visst, det ska väl vara positivt, men trodde de skulle prata mer om det från alla synvinklar. Alla upplever den nog inte så som dom pratade om den.
Annars så har jag ont. Dammsög lite igår, sluta med ryggont och foglossningar hela kvällen igår. Kunde knappt sova inatt för hade så ont. Har haft lika ont idag och kan knappt gå. Sen har jag ont i magen hela tiden nästan. Kan inte böja mig framåt, gör riktigt ont då. Har ont när jag andas då med :S. Inte roligt. Tänkte jag skulle fråga barnmorskan på kursen idag om det ska vara så. Vill ju kunna böja mig framåt och så.
Jaja, lär väl åka nu om jag ska hinna.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback