Midsommarafton

Midsommarafton är det idag. Har haft en jättetrevlig dag. Började med att åka till Orsa och kolla på Orsakajten som är varje år. Mamma sprang 6 km. Vi hade stenkoll på alla som kom i mål, men på något sätt så lyckades vi missa henne, måste ha gått för fort :P.
Efter vi vart där for vi vidare. Destination Borlänge och fira midsommar med Jockes syster Emma och hennes sambo Fredrik. Emma tog massa kort på mig, Anton och Jocke. Blev jättebra och fina kort. 
När vi lekt färdigt med kameran så började vi grilla, var jättegott och jag åt alldeles för mycket. Och eftersom jag är en sucker för jordgubbar så blev det de till efterrätt.
Var där till halv åtta, då kände vi att det var dags att åka hemåt. Bytte om till myskläder och landade våra rumpor i soffan. Mamma kom förbi en vända, hon gav Anton mat och natta honom. Hon la honom på rygg först, sen kom hon ut och berätta att nu ligger han på mage. Så får väl se om han sover hela natten tack vare det :P. Skulle inte förvåna mig och gör han det så säger jag då inte de :D.
Har gått igenom korten och valt ut det som blev till dopinbjudningarna, så nu har vi suttit och valt färg, format och text på det. Tänkte bara kika lite på utbudet idag, men blev att vi beställde, kommer bli riktigt fina :).
Så blir att skicka ut dom direkt sen, då är det klart och man kan börja fundera på vad man ska ha för fika och så :). 
Här är några kort Emma tog på oss :).
 
Det här är bara några av alla kort :P.
Har massa fler på datorn.
 
Nu ska jag gå och lägga mig :).
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer
Marielle säger:

Underbara bilder!! <3

Och tack för din gissning, vore kul om du hade rätt! :)

Kram

Svar: Ja, dom blev jättebra :). Är så glad att vi tog dom, minnen för livet :). Nej, hoppas du inte behöver vänta så länge, tycker er bebis ska komma nu :P.
Kram
Rosenson

2012-06-23 | 15:06:28
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se
Emma säger:

Blev ju jätte fina bilder!! :D
<33

2012-06-24 | 10:05:28
Bloggadress: http://www.hovgardenspinglor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback