Shopping :D

Har sovit urkasst inatt. Anton somna halv nio och sov till halv åtta. Men jag kunde inte somna. Titta på klockan halv tre, sen måste jag har somnat till en vända, för nästa gång var klockan halv fem. Så sov två timmar där, lyckades somna om till halv åtta i alla fall. Men känner mig helt slut.
Vi gick upp och mysta på i soffan. Anton åt frukost och så bytte vi blöja och myste på. Vid halv tio for jag till Hillevie och vi var ner på Åhlens, skulle köpa barbapapakläder åt Anton, men allt var urplockat :(. Fick i alla fall med en mössa och spylapp från barbapapa och sen fick han en kepa.
For hem och åt jordgubbar, har städat iordning det sista från igår. Är bara tvätten kvar nu, men min bror var hit och slängde in kläder, så maskinen är upptagen. Men det har jag ju hela veckan på mig i alla fall :).
 
Här kommer allting jag handla i Västerås och idag. :).
 
En body, spylappen, mössa och kepan :)
Underkläder, bikini, leggins och sen en mössa till Anton,
råka lägga hans mössa på taket så den blåste bort.
Men gör inget, för hans mössor börjar bli för små nu,
så var dags för nya i alla fall :)
Bikinin ville jag ha i trekantsmodell helst, men den storleken var slut.
Ny tröja
Linne från Gina Tricot,
var halva priset så ångra att jag inte köpte fler i andra färger :(
Klänning från Vero Moda
Förra sommaren så sa jag att jag aldrig skulle ha långklännig,
Till den här sommaren så ändra jag mig, har letat så länge efter en men inte hittat någon.
När vi gick på marknaden så såg jag dom här, det blev billigare om man köpte två :P
Så blev en vit och en ljusblå. Hitta just min klänning till dopet.
Om dessa stånd med bikinin och klänningarna finns på Classic Car Week så ska jag köpa flera :P
 
Nu hör jag min son börja vakna till så ska skynda mig ner och göra mat fort :). Sen fortsätter vi mysa i soffan.
 
-Annelie-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback