Ibland blir man ledsen och känner sig oönskad.

Har äntligen gjort i ordning vår garderob, satte upp hyllor och donade idag. Så nu har alla mina skor fått sig en plats :). Så fint så. Nu tittar vi på Wallander, Jennifer och Busk kom förbi en vända. Ibland blir jag besviken, man märker ju vilka ens vänner är när man fått barn. Känns riktigt tråkigt att man inte räknas när det händer något. Men är väl bara att vänja sig och hålla fast i de riktiga vännerna. Men funderar på varför man inte räknas när man fått barn? Har vi helt plötsligt fått skabb? Blivit smittade med något? Det är tråkigt, för vi har haft roligt ihop och att inte ens bli tillfrågade gör mig förbannad och ledsen. Jag vet att Jocke skickats iväg ett sms någon gång. Så vi har inte slutat förrän vi kände att det är meningslöst. Vi räknas ändå inte längre. Annars så längtar jag till dopet, om dom kommer eller inte ger jag blanka fan i, de är inte vänner längre vad mig behagar. Kanske låter hårt, men sist vi var ut så fick jag höra en sak också. Så bye bye, jag behåller mina äkta vänner och kan bara hoppas på att Jocke känner och tycker samma sak :). Drar ihop ett gäng och drar till Malung och kikar lite imorrn på dagen, var någon bilutställning Jocke ville se. Räkna inte med att få någon förfrågan. -Annelie- Slänger in en bild på mina pojkar :)


Kommentarer
fia säger:

usch vad ledsen jag blir av att läsa ditt inlägg, inge roligt att det ska behöva bli eller kännas så.
längtar nå så oerhört efter att få träffa er !

Svar: Längtar som bara den jag med!! Är så jävla kass på att höra av mig till dig. Men snart ska vi komma och hälsa på :D.
Rosenson

2012-07-19 | 16:20:57
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback