Dålig dag

Redan imorse kände jag mig inte så pigg. Fick spysmak i munnen när jag kom till jobbet. Men klarade mig från att spy. Så jobbade på under dagen och det gick bra. Efter jobbet gick jag med hundarna och lämnade dom sen hos mamma. Hem och intog soffan, slumrade till en vända tills Jennifer ringde och vi tog en promenad. Är så skönt att vi kommit igång med promenaderna så jag får röra på mig lite mera. Åt när hon åkt hem. Efter det har jag mått illa hela tiden och har ny börjat spy igen. Har även huvudvärk så ska nu bädda ner mig i sängen och kolla sex and the city innan jag ska sova för natten.

Men förstår inte, snart har jag bara 100 dagar kvar av denna graviditet. Men jag slutar inte må illa och spy. Nu var det ett tag sen jag spydde förutom idag då, men det kommer med jämna mellanrum. Jag hår fortfarande på illamåendetabletter för att kunna ta mig upp på morgonen och ta mig till jobbet. Mår illa på kvällarna för då har tabletterna slutat verka men vill inte ta några fler tabletter då för ska ju ändå bara vara hemma. Men nu räcker deg tycker jag. Jag längtar till den dagen jag vaknar och mår dom mitt gamla jag igen, då jag kan gå upp direkt utan tabletter och bara sätta igång med det jag brukar göra. Jag längtar tills bebisen kommit så jag kan börja röra på mig igen, börja träna ordentligt igen. Längtar så till ett riktigt hårt träningspass. Känslan efter ett sånt är ju för underbart.

Nej, borsta tänderna igen och sen sängen. Tack mamma för du har Solo hos dig tills imorrn. Det innebär mer sömn och vila för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback