Inte så mycket att säga.

Operationen i måndags gick bra. Var inga problem och hade inte ens ont efteråt, blöder inget heller så är ju perfekt. Fråga om jag fick åka hem på en gång, men det fick jag ju inte. Skittråkigt att sitt i ett sjukhusrum och ha tråkigt ensam. Fick även röda hund sprutan. När jag var gravid så såg dom att jag inte var immun mot det, är inte säkert jag blir det nu heller, men tog den för säkerhetsskull. De berätta att jag inte fick bli gravid på tre månader (som att det skulle hända) efter jag fått sprutan. Chansen att jag blir det är ju inte så stor, men bättre ta det säkra före det osäkra, har förstått att barnet kan bli väldigt skadat OM jag skulle bli det.
Fick även order om att inte träna på två veckor, suger fetpung nu när man äntligen var igång igen. Men men, promenader får jag ta (precis som jag inte gått nog efter förlossningen).

Annars så har det inte hänt så mycket, bakar för fullt till dopet. Fortfarande inte hört av någon präst, börjar bli lite nervös för det :P. Men ska ringa och höra imorrn så de inte glömt bort oss, skulle ju inte bli förvånad om de gjort det.

Nu på kvällen så gick jag 4 km med Emma. Var skönt att röra på sig i lugn takt, då var jag gjort något i alla fall. Imorrn skulle Jocke ha kommit hem, men tyvärr så blir han borta i en vecka till :(. Bara att stå ut.

Jag ska bädda ner mig i sängen nu och sova, har en känsla av att Anton kommer vakna tidigt imorrn då hans mage spökar, han har inte bajsat på hela dagen och var jätteledsen hos mamma idag :(. Stackars barn att inte kunna berätta vad som gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback