Helgen spenderades i Älvdalen

I fredags packade vi in sakerna i bilen (shit hur mycket som ska med till en liten bebis!) och for till Älvdalen. Var Musik och Motor där, så vi bodde i husvagnen på Jockes mammas gård. Var skönt att sova i den, då är man ensam ändå, man behöver inte fundera på alla runtomkring en.
I alla fall så i fredags blev det att sitta hos Jockes mamma och umgås en vända. På kvällen for vi ner på Bynn och kikade, Anton fick vara kvar hos sin Farmor och sova.
Jag körde, de andra drack, så var väl full fest i bilen. Kom hem och la oss vid två.
 
Lördagen spenderades på flygfältet och kika på bilar där, de hade även en modevisning och min syster var med i den. Så de är de enda korten som togs på hela helgen. Tillbaka till Rot på eftermiddagen och åt middag innan vi for ner på Bynn och kikade igen. Har nog aldrig sett såhär mycket folk på musik och motor någon gång., var bilar överallt. Tur det var Jocke som körde :P. 
 
Idag när vi vaknade så packa vi in allting i bilen innan vi åt frukost. Efter frukosten så åkte vi hemåt på en gång. Känns skönt att komma hem i tid. Så nu har vi duschat och packat upp, Jocke har även pakat igen då han ska till Norge. Ska vattna blommorna nu och sen blir det inget mera än att äta middag och handla åt Jocke innan han far. Nu blir han borta i 11 dagar och jobbar. Så han kommer hem torsdagen innan dopet. Det suger tycker jag, men dom ville jobba över och tjäna lite mera pengar så då får dom väl de då. Det som är bra är att jag kommer ha fullt upp med att baka inför dopet i alla fall, ska även handla kläder åt Anton han ska ha då. Så har något att göra. 
 
 
Imorrn kommer mamma hit till halv åtta, hon ska vara barnvakt. Jag ska och operera mig (låter så stort för ett sånt litet ingrepp :P). Jag ska ta bort cellförändringar, fatta det som att det tar typ en kvart att göra det och man får lokalbedövning, så är inte ett dugg nervös och hoppas jag får åka hem på en gång. Stod på lappen att man typ ska vara kvar några timmar, men det vill inte jag.
 
Nej, nu ska jag mysa med min man innan han far till Norge.
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback