Skjut mig

En till sån här natt så skjuter jag mig själv. Legat med sammandragningar hela natten igen. Sovit kanske två-tre timmar sammanlagt. Så det där med att man ska sova och vila innan man ska föda kan dom stoppa upp någonstans. Skulle bara vilja åka in och föda eller sova tio timmar. Får jag en till sån här natt så ringer jag Falun så de får ge mig något att sova på. För mår inte bra nu. Allting suger och jag är bara deprimerad. Har fortfarande sammandragningar men inte lika mycket som på natten. Ont som fan gör dom också. Hur fan ska det då kännas att föda? Nej dy fan, kejsarsnitt idag skulle jag inte tacka nej till fast jag vill föda normalt egentligen men har inga krafter just nu känner jag.

-Annnelie-


Kommentarer
Marielle säger:

Åhh, självklart förstår jag att du blev besviken, vem skulle inte bli det?! Jobbigt att bara gå och vänta när du nu inte heller får sova nåt pga av sammandragningarna.. Och sen att du har börjat mått illa igen, lider verkligen med dig! :(



Håller tummarna stenhårt för att det är på gång och att den lille vill titta ut så snart som möjligt!!

Och får du en till liknande natt som du haft inatt, tycker jag absolut att du ringer in så dom kan hjälpa dig med att få sova ut!



Åh, tack så mycket fina du! <3



Kramar!

2012-04-26 | 15:07:09
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback