Stamning på akuten

Igår hamna jag på akuten igen. Har ju haft huvudvärk i ett x antal veckor nu och den har bara blivit värre. Migrän de senaste två veckorna. Livet blir ju ganska förstört då. Man kan ju inte göra något. Så åkte in igår för det kan ju inte vara normalt att må så. Gick därifrån med morfinpreparat. Citodon mot huvudvärken. Och sen skrev läkaren ut mer lergigan comp mot illamåendet. Så nu hoppas jag det blir bättre. Och idag har faktiskt huvudvärken varit mycket bättre. Och då har jag bara tagit två tabletter mot illamåendet och en mot huvudvärken. Men börjar bli lite hängig nu så ska sova så det inte blir värre.

Annars idag så har vi vart nere på mora och kikat. Jocke och Björne har kikat på bebissaker. Dom tycker bebisen ska ha skinnjacka, jeansjacka, jeans med hängslen. Skjorta med flyga och en annan med slips. Ja, kort och gott vår bebis ska bli en raggare :P men roligt att se Jocke så entuastisk. Men han får köpa det så köper jag det praktiska son kanske blir lite mer bekvämt.

Men vi ska köpa julklapp till bebisen, en bilbana ska pyret få :D vi tänkte vi skulle öppna och leka med den först så den är inkörd när pyret väl kan leka med den :P roligt ska det bli :).

Nej, nu ropar sängen på oss :). Godnatt.

-Annelie-


Kommentarer
Marielle säger:

Huvva, lät inge bra! :( Hoppas att det blir bättre med dig och du får må bra och njuta till fullo utav din graviditet!

Hoppas din helg har varit bra bortsett från detta!?



Kram

2011-11-13 | 00:32:31
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback