Söndagsmyset kan äntligen börja.

Usch och fy för början på denna dagen. Var chaufför igår till folket. Kom hem vid två och kände mig redan hängig då. Så tänkte att söndagen kommer inte bli rolig. Och räött fick jag, vaknade vid tio och höll på att avlida. Det kändes verkligen som mitt huvud skulle sprängas. Fy fan vad illa jag mådde och ont i huvudet på det. Drack lite vatten, var bara och springa och spy på direkten. Men lyckades efter många om och men få i mig en smörgås. La mig sedan igen och vaknade vid halv tre(!) Men då mådde jag mycket bättre. Låter som jag vart ute och druckit igår och fått mig en rejäl bakfylla på det, men som sagt, jag var NYKTER! Är ju helt sjukt vad en bebis i magen kan göra med en. Och inte nog med det. mannen i huset som faktiskt var full, han mådde toppenfint han. Fy vad orättvist.

Vi fortsatte dagen med supernintendo tills Peter kom och vi kastade pil. Sedan for vi och MIkael till Orsa en vända, han skulle dit och göra något. Men nu är jag hemma och har gått en längre promenad med hundarna. Jocke skulle skjutsa hem de två och köpa mat till oss. Sen blir dte mys hela kvällen. :).  

Julen börjar närma sig med, och det innebär fest på juldagen, fest på nyårsafton men jag sa det till Jocke att ska jag må sphär av att vara ute och göra något så stannar jag hellre hemma. Så nu har vi pratat lite om julen och nyåret och tror att vi vet vad vi ska göra :). Kommer bli en riktigt bra jul i år. Snart får man julpynta med :D Jag längtar faktiskt. Ska bli riktigt juligt här hemma i år. Synd bara att bebisen inte tittar ut förrän i april. Kan julsakerna sitta kvar så länge? Så bebben får se också? :). hehe.

-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Tack för ditt svar! Hänge absolut med, men eftersom jag hade mitt ÄP den 26, borde då mensen komma så sent som den 12? För visst var det så du menade va? :)

Undra om jag verkligen hängde med.. ;)



2011-11-09 | 16:17:13
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback