Piggare

Har vart mycket piggare helgen igenom. Söndagen och måndagen kom huvudvärken tillbaka. Kom imorse på att jag inte tagit min järntablett som jag ska ta varannan dag, idag tog jag den och huvudvärken är i stort sett borta :D.
Så idag har jag jobbat exra på ett fritdids och ska äcen jobba imorrn. Sen ringde en rektor mig, så kanske får börja som assistent igen :). Roligt roligt. Han skulle ringa mer om schema och sådant på torsdag när han träffat läraren på skolan. Så det ska bli roligt. Har även fått jobb tisdag nästa vecka på eftermiddagen, men om jag ska börja som assistent måste jag se om tiderna passar så jag kan göra båda :). Och då blir det jobb ända fram till jul minst. Hoppas på mer efter jul då jag ska jobba ända fram tills början/mitten av april. Ser bara hur mammapenningen åker uppåt :D
Nu har jag nyss ätit, hängt tvätt, tagit upp ren tvätt och plockat lite. Så känner mig effektiv. Ska nu åka till Jennifer en vända och hälsa på innan jag ska hem och duscha och ta kväller med en kopp the.

Har även börjat skriva en massa listor på saker som behövs till bebisen, till mig, till lägenheten som ska göras om. Så längtar till jan/feb då det blir IKEA :D

Fortsätter det såhär så ska jag bara njuta :).

-Annelie-



Kommentarer
Marielle säger:

Skönt att få höra att du mår bättre!! :) Fortsätt nu så!

Åh, tack så jätte mycket för både tummar och tår!! :)



Kram

2011-11-15 | 18:35:05
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/
Marielle säger:

Tack så jätte, jätte mycket! :)



Kram

2011-11-16 | 18:15:42
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/
Monika Larsson säger:

Jag gläds med dig att du mår bättre.

2011-11-17 | 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback