Jobba

Idag vaknade jag redan vid sex, var upp på toa och satt sedan i soffan. Kunde inte somna om, så åt frukost framåt sju och kände mig pigg. Och bara därför har jag hunnit med mycket idag :).
Jag har diskat (eller startat maskinen), håller på att tvätta, vikt all torr tvätt, sorterat in alla mina papper i pärmar så man slipper se den fula högen ligga framme. Har gått en långpromenad med Diva, duschat och klätt på mig. Sen småplockat lite så det ser allmänt fint ut. Då mår jag mycket bättre.
Jag hoppas på att få fortsätta må bra resten av dagen, för halv ett börjar jag jobba, ska till Färnäs fritids idag, bara fyra timmar, men bättre än noll.
Har även fått hem papprena från min sjukskrivning så skulle fylla i dom, men får lov att skicka med ett arbetsgivarintyg så de vet hur mycket pengar jag får. Så när jag skulle ringa och få hem ett sånt så satt dom självklart i möte. Men ska ringa vid elva igen. Vill få iväg papprena så det inte ligger och väntar. Ska även lämna in min timrapport idag så man får någon lön i november.
Nu när jag är färdig med allt som behövs göras så tror jag det blir soffan ett tag innan jag ska äta lunch.


Har glömt visa er, jag är numera blond och korthårig igen :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback