Tränat

Trodde detta skulle bli en väldigt seg dag idag, då vi inte gick och la oss förrän tre imorse. :S. Vaknade inte ens av att Jocke for iväg. Men hade ställt klockan, så halv nio var jag vaken och gick upp. Blev en frukost framför teven. For till mamma en vända för att säga hej och så.
Vidare och handlade kattmat åt alla katterna här hemma. Gud vad jag längtar tills i juli då de får åka iväg. Har sen spenderat mestadels av dagen i Orsa och varit barnvakt. For hem så jag var hemma till fem. Värmde lite mat och åt, bytte om till träningskläder för att åka och träna småbarnen och träna själv. Kommer inga småbarn, alla spelar fotboll. Och får även reda på att mora lagt ner brottarträningen, nu är det sommarträning på onsdagar som gäller. Jaha!? Bra man får reda på saker och ting här, blir så jävla less. Ska då inte ha något med att göra med brottningen i höst! (tror jag)
Jag var fortfarande träningssugen, så ringde Cathrine och tvingade med henne ut och springa. Och jag springer inte, jag hatar att springa. Men idag kände jag inte för att åka till gymmet, så blev faktiskt att vi sprang. Sprang bara 2,2 km, trodde det skulle ta en halvtimme att komma runt den banan :P. Men tog faktiskt bara 14 minuter. Funderade ett tag på om jag sprungit fel och sprungit för kort, men det fanns bara en väg. Jag sa att när jag kan springa den vändan på tio min, då ska jag springa den längre vändan på 3,någonting.
När vi sprungit så blev det lite magövningar. Riktigt lagomt träningspass, känner redan av benen, har inga benmuskler.
När jag kom hem så tog jag all min allergimedicin, kände att det behövdes, har gått med huvudvärk hela dagen och täppt i näsan. Nu när vi var ute och sprang så kunde jag inte andas, så dags att börja ta alla mina mediciner nu.


Körde plankan

Fällkniven.

Körde en tredje magövning med, men kameran dog som vanligt :P.

Nu sitter jag i soffan efter en skön dusch och ska se på lite one tree hill innan jag ska sova.
Solo var även med ut och sprang han, så han ligger utslagen i soffan nu med :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback