Ojojoj

Shit vad mycket jag hinner med på dagarna alltså :D. Idag innan jobbet så rev jag ner hatt/klädhängaren. Rev ut allting ur hallskåpet och började fixa. På min lunchrast så for jag på Dollar Store och handlade nya klädhängare och tre ljuslyktor att ha på hallbyrån :). Efter jobbet for jag hemåt och målade skostället en gång till.
Cathrine kom och vi var ut och gick en vända. Regnet och åskan kom när vi gick, likaså haglet, var dyngsura när vi kom hem till mig igen. Men var skönt att gå, kände verkligen hur regnet tog bort lite pollen. Har verkligen var snuvig idag. Hade även ont i huvudet innan åskan, men direkt första åsksmällen vart så försvann även den.
När vi hade kommit in igen så sorterade vi allting som jag dragit ut i hallen, ut med saker och skor i förrådet och in med andra skor :D. hehe. Satte upp nya klädhängarna också.
Efteråt åt vi jordgubbar med grädde och såg DHW.
Är riktigt nöjd med hallen och badrummet faktiskt. Lite småsaker som behövs fixas kvar. Men kommer bli så fint så.

Nu ska jag gå och lägga mig, jobbar mellan 07-16 imorrn. Usch vilken lång och jobbig dag, lika lång som dessa två dagar. Men blir ju lite pengar i alla fall :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback