Myyyys :D

Hade jätteroligt på crusingen igår. Var alldeles lagomt. Var hemma vid halv två och ingen var dyngrak utan det blev att åka runt och kika på alla bilarna och bli stoppade av polisen. Jag och Jennifer satt ut genom rutan och står i kön, helt plötsligt börjar det blinka bakom oss. Poppo som står där och ber oss gå ner. Haha, vi märkte inte ens att dom stod bakom oss. Undra när dom kom?
Vaknade vid tio idag, klädde på oss och ät frukost. Björne hade visst sovit hos oss. Jennifer och Busk kom och hämtade oss så for vi till Leksand och kollade på medeltidsmarknaden. Var trevligt, när vi kom hem handlade vi mat på Sibylla.
Nu har vi diskat och tagit reda på all mat från igår. Ska mysa ner oss i soffan nu och kika på något innan vi ska på bio. Antingen pirates i 3D eller baksmällan 2. Får se vilken det blir.

Hoppas på att mamma kan handla hem mina saker från IKEA jag vill ha :D. Får se ikväll. Då har jag lite att fixa med i alla fall :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback