Fattar nada?

Jag har jobbat åtta timmar idag plus gjort en massa annat :D. Trodde inte det skulle bli något mer än jobba och springa idag, men oj så fel jag hade. Innan jag for till jobbet fick jag ju en massa gjort. På min rast så for jag hem och gick med Solo. När jag gjort det så hade jag halva rasten kvar, så istället för att åka till jobbet och lata mig så for jag och köpte färg och penslar.
Kom hem från jobbet vid sex, bytte om till träningskläder så jag var redo när vi skulle springa. Men visste ju att det var minst två timmar tills det skulle hända. Så hängde upp tvätten som jag startade innan jag for till jobbet. Så skönt att kunna hänga den ute nu. Tog sedan ut vårt skoställ och tvättade det och målade det vitt en gång. Kommer bli så snyggt :D. Det enda problemer är att jag hade planerat det på ett sätt och nu vet jag inte hur bra det kommer bli. Får se hur det blir i slutändan. Men ska känna efter lite och fundera.
Har även byggt upp den sista saken från IKEA.
Vid halv åtta fick jag sms om att ingen skulle med och springa, tappade lusten lite, men ville verkligen inte vila. Så blev en promenad/joggingtur med Solo.
Gjorde i alla fall något idag :). Sitter just nu i soffan och ska se på lite tv. Men tror jag ska ner och göra en kopp the och en smörgås.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback