Beställning

För säkert en månad sen så gjorde jag en beställning på nya springskor, de kom inte på två veckor. Så då ringde jag och frågade vart paketet var. Då hade min beställning inte ens blivit gjord sa dom. Det konstiga var att både jag och Cathrine såg när jag gjorde den!. Men men, så för två veckor sedan så lade jag en till beställning, då fick jag i alla fall en orderbekräftelse, och idag kollade jag. Det verkar vara på väg nu i alla fall. Det hade sorterats i Örebro inatt, så kanske kommer idag då. Hoppas på det.
För idag blir det att springa 5 km i Ötsnor. Värsta mördarbacken finns där och jag kommer vara heldöd. Men det ska gå!. Det ska bli skillnad nu.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback