Vilken dag

Igår blev det inte mycket, var barnvakt, fikade lite, såg bb och sen sängen :P. haha vilken inlevelse jag skriver med :D

Idag var jag ledig, hade stora planer på dagen. Inget blev av :P. haha. Jocke väckte mig halv sex imorse för jag skulle skjutsa honom till garberg. När jag sen åkte hem så var planerna först att äta frukost och sen städa. Men så blev det inte. Jag höll på att somna när jag körde hem, så la mig och sov när jag kom hem.

Var så trätt så vaknade inte förrän halv elva så där försvann min planering :P. Gick i alla fall med Solo så han fick sig en till promenad. Kom in och plockade lite. Kändes som att hela dagen bara försvann. Tog tag i mig i alla fall och ringde Milena, så vi for ner på Mora och kikade en vända. Hittade två linnen på HM, två andra än dom jag tänkt. Billigare blev det med :D. haha.

När vi kom hem till mig så lagade vi mat, det blev ris och korvstroganoff. Jocke fick även tre matlådor. Så körde jag hem henne för jag skulle på träningen. Ogge var också med och tränade hockeykillarna idag. Så då var jag med på träningen istället. Är ju så roligt att spöa småpojkar :D. haha.

Nu har jag vart hemma ett bra tag. Såg på halv åtta hos mig och åt lite kvälssfika under tiden. Nu ska jag ut och gå med Solo, sen in och lägga in all min shopping här på bloggen :D. (om inget annat dyker upp).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback