Trött Annelie

Idag är jag trött, inte sovit något inatt :S. Hade jättesvårt att somna igår också. Så vid halv sex imorse så gick jag upp. La mig i soffan med täcke och två filtar men frös fortfarande. Kikade på lite bb och försöka få upp någon värme. Vid sju lyckades jag ta mig upp och klä på mig. Gick med Solo. Tog mig till jobbet och jobbade i alla fall.
När jag kom hem tog jag en promenad med Solo och nu sitter jag i soffan. Ska nog inte göra så mycket mera. Hade planer på att träna, men har ont i hela min kropp utan att jag tränat. Så tar det som varningstecken för att jag kanske håller på att bli sjuk och det vill jag inte.. Eller kanske, är inte så taggad för helgen. Förutom att Fia kommer då :D.

Fia, är för lat för att klicka mig in på din blogg och svara på kommentaren :P. Så svarar här. Jag har ingen aning om hur det blir med dig. Jag har inte fått in några fler anmälningar heller. Så vi får se hur dom löser det. Hur taggad är du för att tävla då? :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jadu, jag är väll kanske inte sådär supertaggad. men en match är ju alltid roligt att gå . iaf efteråt :P



men det är ju knappast därför som jag vill till mora ;D

2011-03-30 | 10:20:03
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback