Tjoho

Godisfri fredag idag, fattar inte hur jag lyckats med det. Men är så stolt över mig själv. Känner att nu har jag klarat mig nästan hela veckan och suget börjar försvinna. Visst, har inte ätit den bästa maten. Men även ett litet steg är ett steg i rätt riktining enligt mig. Så nu är jag stolt över mig själv.
Fredagan har bestått av att vi har umgått med Kans och Cathrine nästan hela dagen. Jocke åkte iväg vid fem och träffade sitt gamla jobbgäng och käkade pizza och drack öl. Kans for iväg och tränade. Så jag och Cathrine satt först hemma hos mig och kikade på Glee. Vi for sen till Jennifer och Kans kom när han var färdig. Så var vi där, jag hämtade Busk och Jocke när de var färdiga och skjutsade även hem Alvärn.
Jag, Jocke, Kans och Cathrine ville se big brother, så vi for hem till Kans och Catrhine (de enda som har tv11) och kikade på det.
Nu har vi nyss kommit hem och ska se om det är något på tv eller om vi ska krypa ner i sängen och mysa.

Jocke har fått jobb nu, så på måndag åker han till trysil och jobbar. Bara att fixa matlådor i helgen. Roligt för honom att han får jobba lite igen, han ahr gått hemma så länge nu. Så nu får jag städa i lugn och ro :P. Tycker bara han är ivägen när jag vill göra fint :P. Visst kommer jag sakna honom, men han vill jobba borta, så då får han göra det :). Mysigare när han kommer hem sen :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback