Jocke kommer hem :D

Har jobbat idag, skönt att bara jobba max fem timmar om dan :D. haha, idag blev det fyra :P. Cyklade som vanligt till jobbet. Är faktiskt skönt att veta att det är dagliga motionen om det inte blir något annat.
När jag kom hem så diskade jag och plockade lite som vanligt. Har efter det legat i soffan och inte gjort något. Men snart kommer Jocke hem och då ska vi laga mat, blir hamburgare idag. Gott :D.
Träna tjejerna står på schemat idag, ska nog inte träna själv. Utan vill hem och mysa med Jocke och sova. Är ganska så trött.


Igår när jag gick med Solo så stannade han helt plöstligt och vägrade gå en meter till fast jag ropade på honom.
Gick och kollade varför han inte kom. Varför kan ni se på bilden ovanför, all den snön hade fastnat i hans framben.
Var bara att bära in honom sista biten och ta fram saxen och klippa bort det. Satt som berget.
Stackars min hund :(. Klippte bort ganska mycket hår så det kanske inte fastnat något mera.

Ska det här vara vår?
Snön vräker ner och det är mulet ute.
Vart är solen och det fina vårvädret?

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback