Hjälp mig :D

Jag ska passa på att beställa lite nya vinterkläder nu. Dels för det är billigare nu, dels för vi ska åka skoter nästa vecka och dels för vi ska till Sälen på Ski rock :D Men har hittat mina täckbyxor. skitsnygga, men vilken jacka ska jag ha till? Har tre stycken. Men vet inte vilken som passa bäst :D. Jag vill ha alla. :P. Men ge mig förslag på vilken som är snyggast till byxorna.


Denna jacka? Byxorna är redan färdiga att jag ska ha :D.

Denna jacka?

Eller denna? Satte byxorna under varje så ni kanske ser lite bättre :P.

Tänk nu på att jag ska ha dom när jag åker skoter och skidor :D.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

gillade dom två sista som fan :)

2011-03-30 | 10:15:47
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
Cathrine säger:

Jag gilla den översta jag! :D

2011-03-30 | 13:56:07
Annelie säger:

haha, tack för den :P. En röst på varje. Fia, du måste välja en :D.

2011-03-30 | 15:02:54
Bloggadress: http://rosenson.blogg.se/
Jocke säger:

jag tycker också om den översta, älskling :)

2011-03-30 | 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback