Hata måndagar

Måndagar är inte min dag alltså, jag var så trött när Jocke väckte mig imorse. Skulle skjutsa honom till Garberg så han kunde samåka med sin arbetskompis. Men han fick upp mig till slut. Kvart över sex var jag tillbaka hemma. Var bara att äta frukost och sitta i soffan tills jag började jobba.
Efter jobbar for jag ner på Mora och mötte Viktor. Skulle hjälpa honom lite. Men det gick fort, så var snabbt hemma och kunde börja fixa. Så har nu diskat, hängt tvätt och skrivit in anmälningarna på hemsidan till wasacupen. Eller ja, dom som har kommit. Lär komma många fler..
Nu sitter jag i soffan och ska snart åka och träna hockeykillar och efter det träna småbarn och sen träna själv. Är hemma framåt åtta ikväll. Då blir det middag :D. Hinner inte äta det nu, så ska äta en macka så jag i alla fall får i mig något :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback