Gröt

Jag har ätit gröt till frukost idag! Fattar inte vad som hänt med mig, gott var det med :P. haha, ska försöka ha detsom rutin att äta gröt varje dag nu, tar ju bara två min i mikron :D.
Annars har jag jobbat idag, tagit det lugnt när jag kom hem. Så lungt att jag sov middag på soffan en timme.
Lagade mat idag, korv och makaroner, inte nyttigt, men med grönsaker så blev det lite bättre i alla fall.
Har vart och tränat nyss, blev ett combatpass. Riktigt skönt, har ont i axlarna efter passet i alla fall. Det är ju bra. Kom hem lagom till arga snickaren började, så nu tittar jag på det och dricker en proteindrink och en knäckebrödsmacka. Har även hittat en halv twix :P. Så ska äta den. Sen måste det bli ett slut på det här!. Jag blir bara fetare oc fetare och mår skit. Det funkar inte längre.

Imorrn blir det jobb och mys med älskling när han kommer hem :D. Längtar.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jag hatar det där extrema godissuget som sätter in ibland. och man intalar sej själv hela tiden att det är okej med just den lilla.., sen aldrig mer.

men från och med måndag så ska jag ha en fuskdag i veckan, då kan man skriva upp allt man är sugen på för stunden och sen på fuskdagen så köper man allt det man haft sug på under veckan. borde funka jäkla fint :)

2011-03-24 | 06:21:39
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback