Fredagsjobb

Har som vanligt vart vaken sen halv sju. Faktiskt skönt att gå upp i tid och bara vara på morgonen. Jag börjar jobba om en halvtimme. Slutar tjugo över tolv idag. Perfekt fredagsjobb. Men tyvärr kanske jag bara har jobb en vecka till. Det tycker jag inte om, trivs ju på det jobbet. Plus att jag får väldigt positiv respons och det är alltid roligt :).
Nu på morgonen har jag inte gjort något, bara sminkat mig och klätt på mig. Jocke får städa medan jag är på jobbet. :P. Tänkte slänga in en tvättmaskin, men gör det när jag slutat, en del av kläderna jag har på mig ska tvättas och vill ha in dom i maskinen på en gång med.
Efter jobbet idag så ska jag till brottningen, jag och Jonte ska träna sjuor i brottning. De har haft flera klasser hela veckan, men jag har jobbat, så kunde bara idag. Men ska bli roligt, är bara tjejer med. Det gillar jag :D.
Nu ska jag gå och mysa med Jocke två minuter innan jobbet kallar :D.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åhh va kul det lät att träna tjejer i den åldern :D

hoppas du lyckas värva några till klubben ;)



och hoppas att det blir mer jobb åt dej :D

2011-03-18 | 13:03:34
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback