Ångest nästan :S

Haha, jag har nästan ångest för allt som handlades idag. Både jag och Jocke hittade en massa och om man slår ut det per person så är det inte mycket. Men ändå, inte ofta jag handlar så mycket på en gång :S. Och då hittade jag inte allt, finna lite på HM jag ska in och handla. Eller ja, typ två linnen och en jumpsuit beroende på hur den sitter. Ska in och kika på måndag tänkte jag. Ska även in på intersport och kolla jacka. Har ingen snygg :P. haha.

Vi kom hem vid halv sex, var meningen att vi var ett gäng som skulle grilla tillsammans, men Jennifer och Busk blev hemma för han var sjuk. Så blev jag, Jocke och Kans som grillar. Men blir bra det med :D. Vi har nyss börjat lägga på köttet på grillen, ska bli gott med årets första grillning :D. Sen middag idag, men gör inte så mycket. Har inte så stora planer ikväll i alla fall. Men Jocke och Kans verkar ha det. Då får de kanske åka själva :P.

Jag lägger upp min shopping imorrn om jag hinner. Ska vara barnvakt mellan halv tio och halv fyra ca. Sen ska vi ha kalas för Mikael här hemma. Han fyller år. Så ska försöka hinna :).

Nu ska jag gå och kolla till alla ljus jag tänt i lägenheten. Riktigt mysigt faktiskt. :). Sen ska jag kanske hjälpa till med maten :D. haha.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback