Vart f*n är sommarvädret?

Det är för man min semester!. Vart är det där 30+ vädret som gör att jag skulle bo nere på stranden hela dagarna. Bara ligga och softa, sola, bada och läsa min bok?. Jaja, det kommer väl nästa vecka när jag är på jobbet.
Kom inte i säng förrän halv två inatt, var hos syskonen och såg film. Första vi såg var bra, andra skulle vara en thriller, men var som att någon spelat in en högstadiefilm. Den sög samtidigt som man skratta för den var så dålig.

Vaknade tio idag, tyckte det var bra, behöver jag inte fördriva alltför många timmar innan Jocke kommer hem. Har ätit frukost, gått med Solo, vikt tvätt och donat på. Nu ska jag äta lite jordgubbar och fortsätta se på glee. Skulle ha duschat också, ska till Tobbe och grilla i eftermiddag, så har till dess på mig. Vad ska man ha på sig dit då?

Vill bara att det ska bli augusti nu. Passen har kommit, så ska hämta dom imorrn. Längtar till Turkiet!.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback