Tisdag snart slut.

Har nyss kommit hem från Falun. Vi for tid vid elva i förmiddags, hade ett möte mellan två och fyra. Vi var framme strax efter tolv, så blev att kika i affärer. Jocke har ju velat ha en vertygslåda från Biltema hur länge som helst nu, men han hade hittat en billigare variant på Clas Ohlsons. Så var in på Clas och köpte den. Han brukar aldrig hitta något i kläd eller skoväg när vi kikar i affärer, men idag hitta han båda skor, shorts och strumpor :P. Nästan såman fick en chock :D. hehe.
Även jag hittade lite saker som vanligt :P. hehe. Har ju ångest för allt som handlats de senaste dagarna :P. Men tur man har en karl som jobbar i Norge, haha. Nej, jag tjänar faktiskt mina egna pengar med :)

Efter vi vart klara på mötet så mötte vi upp Johanna och Örjan och åt pizza med dom. Älskar take away pizzerian i Falun. Och nu har vi som sagt nyss kommit hem, blir att se film innan det blir sängen. Jocke ska upp fyra imorgon för att åka och jobba, han fick ingen semester dessa två dagar och jag ska visst till jobbet på något möte :(. 

Skriver mer om mötet på min andra blogg sen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback