MÖRDA!!

När jag vaknade imorse så flög jag upp ur sängen, drömde att mina syskon förstörde vår nya bil :P. haha, jag var livrädd. Men bara jag vaknat till så blev jag lugn. La mig ner en vända till då. Vi gick upp vid halv nio och då skulle Jocke åka på en gång. Han for till Kättbo och skulle fixa 945:an. Så får se när han kommer hem. Men innan det så var han underbar och hämtade frukost åt mig :)

Lade mig i soffan och hoppades få vila en stund. Men tji fick jag, de där katterna vägrade vara lugna. Sprang över mig, rev mig, hängde i filten jag hade på mig. De vägrade sluta. Var i fönstret och härjde. Jag kände bara MÖRDA då. Så stängde inte dom i sovrummet för att jag skulle få vakna till lite mera. Men då hör jag hur de river ner en blomma i golvet!. Tog reda på blomman och slängde krukan som gick sönder. Det var andra blomman de förstörde för mig. Blev ännu mer arg när jag skulle ta fram dammsugaren, det gick inte för det står ett bord i vägen där. Lätt att flytta på egentligen, men blir jag arg och det kommer ett hinder i vägen så skiter jag i det. Så skickade sms till Jocke och sa att han fick lov att komma hem och hjälpa mig. När han ringer ser jag hans skor som han inte ställt där de ska vara. Blev ännu argare och pratade inte snällt med honom. Jag har fan ingen spärr när jag blir arg. Så ska ringa och be honom om ursäkt. Och nej, han kom inte hem och hjälpte mig.

Har i alla fall vart iväg och handlat nya blommor och krukor, bäddat sängen, satt in i diskmaskinen. Sen behövs det dammsugas, kattlådan tömmas och badrummet städas. Men orkar inte göra det nu. Ska även hämta ut våra pass idag. Om vi hinner.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och kika på glee. Har inget bättre för mig i alla fall. 

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback