Mary Kay - hudvårdskonsult

Har jobbat en av tre dagar idag, skönt med seg dag. Snacka om oväder som kom när jag var på väg hem. Trots att det inte är långt mellan bilen och lägenheten så vart jag dyngsur.
Åt lite mat snabbt och diskade, ingen idé att ta in den blöta tvätten som hängde ute, det rann av den och det ville jag inte ha in och hänga inne. Så det får fortsätta hänga ute ett tag till :).
Therese kom sedan till mig. Jag får nu tituelera mig hudvårdskonsult. Ska börja sälja Mary Kay saker, så om någon som läser min blogg vill ha en hudvårdsklass, bara att höra av sig så bokar vi in ett datum :). Det är gratis, inget köptvång och jag kommer till er. Max fyra stycken får komma :).
Nu ska jag lägga mig och sova, jobbet 7-16 imorrn. Tråkigaste tiden som finns, men bara bita ihop. Två dagar kvar :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback