Ensam

Har redan vart vaken i två timmar. Skönt, ätit frukost och gått med Solo. En vanlig morgon som vanligt. Nu sitter jag ensam hemma, Jocke är i Bynn och hjälper sin pappa. Funderar på att åka ner på Mora och kika en vända, men hur roligt är det när man är själv?. Får se vad som händer. Ska i alla fall ligga i solen och se om jag blir något brun senare idag. Just nu har jag skugga på framsidan och den brukar försvinna efter tolv. Så väntar på det. Tills dess så ska jag vika lite tvätt och diska. De vanliga sakerna. Ska nog tvätta en maskin med så är det gjort.

Min nya hall :D.
Före:

Efter:

Före:

Efter:

Det ska väl upp någon tavla sedan, men vet inte riktigt vad.
Funderar på att köpa en stor ram och göra ett kollage eller något.
Men visst blev det snyggt? Sa ju det :D

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Oj va fint ni har fått! :D

2011-06-03 | 15:31:44
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback