Bryderbritta var mitt namn.

Idag har det vart en sådan dag som jag verkligen ringt, smsat med tusen folk. Lagt mig i, funderat varför? Försökt hittat förklaringar, lagt fram förklaringar och orsaker till varför saker och ting blir som det blir. Kanske lite för mycker känner jag nu :P. Men jag är ingen lagom person, tycker folk det var för mycket så får de säga det till mig, annars får de ta de ;D. haha.

SIMON VANN BB :D. Han har jag hejat på från första början :). Min framtida man, tycker vekligen om honom, dvs tv-versionen.

Nu blir det sängen, tyvärr så åker Jocke och jobbar imorrn, de har ju ingen röd dag i Norge imorrn så jag får vara ensam. :(

Till helgen kanske det blir Stockholm och köpa bil, en passat, fan var skönt med en riktig bil. En utan småfel som ska fixas hela tiden. Med lite starkare motor som gör att man kan gasa utan att ha plattan i botten. Om vi åker på lördag och bilen finns kvar så blir det nog en heldag i Stockholm med shopping också :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback