Bättre än igår

Dagen började inte bra, sa hej då till Jocke vid halv fem och var riktigt ledsen för att han skulle åka. Kände att jag hade behövt honom här hemma. Men var bara att bita ihop och somna om. Så sov vidare ett tag, kommer inte ihåg vad klockan var när jag vaknade igen. Men gick i alla fall med Solo och for och handlade panodil. Har haft huvudvärk och mått illa sen igår.
När jag kom hem så kände jag hur sorgsen jag verkligen är. Kraften tog slut på att le, så la mig i soffan och kollade på one tree hill och glee. Låg i soffan till två, då var det dags att gå med Solo igen. Har tänkt mycket idag, känner att jag mår verkligen inte bra. Jag försöker hålla humöret uppe, le och skratta. Ringde Jocke och grät i telefonen. Grät efter vi lade på. Var riktigt nära att sätta mig i bilen och åka till honom i Norge bara för att få sova bredvid honom. Känner att det är för mycket för mig nu. Känns för långt borta allting, alla planer, alla drömmar om vår framtida familj.

Tog mig i alla fall i kragen framåt tre och bestämde mig för att fixa trädgården idag. Vill ha en fin en. Så satte över pengar på migg konto och Cathrine kom så for vi och handlade blommor och krukor. Blev riktigt fint. Har sedan dess legat i soffan och kommer spendera några timmar till i soffan känner jag. Behöver inte lägga mig i tid, börjar inte jobba förrän fyra imorrn. Skönt.








Så fint så :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback