Allt färdigt!

Jag trodde en semester skulle vara lugn och skön, men inte då. Sen i torsdags då jag gick av jobbet så har det hänt saker hela tiden. Tills nu. Idag har jag gjort alla måsten på förmiddagen såsom disken, tvätten, kattlådan och sängen. Emellan det har jag vart på lasarettet och tagit blodprov som de inte hann i Falun igår. Har även vart på lasarettet och lämnat in recept på saker de ska ta hem till mig. Och sist var jag till jobbet för att prata med SSk om något med delegation, vad jag nu skulle på det för, har redan fått min delegation. Och så skrev jag på alla papper som chefen skulle ha. Så nu får jag äntligen min semester. Fem och en halv dag kvar. Jag hinner nog tröttna på att vara ledig och längta till jobbet :P. haha.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback