Onsdag

Igår innan jag la mig så fick jag världens huvudvärk. Jag tog mig inte ifrån soffan för varje gång jag försökte resa mig upp så snurrade allt och jag trodde jag skulle spy.
Men när jag vaknade imorse så mådde jag bra, så klädde på mig och fixade inför jobbet. Jobbade mellan sju och tre idag, gick riktigt bra faktiskt. Dagen gick fort och det var skönt väder när jag slutade.
På vägen hem for jag in på ICA och hämtade ut ett paket. Var en ny kamera i den :D. När jag kom hem så kom min faster förbi och kikade. Hon bor i Uppsala, så hon hade inte sett vart vi bodde ännu. Vi fikade och pratade lite.
Innan hon kom hem så fick jag lov att fixa lite, som att starta diskmaskinen, bädda sängen, ta bort lite skit som låg överallt. Måste ju vara någorlunda fint när hon kommer :P.
När hon åkt så bytte jag om, for till Hemus och sprang med Peter. Snacka om dålig kondis jag har. Men ska bli bättre. Trodde jag skulle duscha direkt jag kom hem, men inte då. Tömde kattlådan, tog upp all torr tvätt och satt vid datorn. Men sen började den intorkade svetten klia, så var bara att duscha. Har även laddat kameran, så har testat tagit lite kort. Stor skillnad på denna och den gamla som lade av när som helst. Var glad om jag hann ta ett kort innan den la av.
Nu ska jag äta lite jordgubbar och sedan vika all tvätt så det är gjort. Skulle även ha behövts dammsugits, men det får Jocke göra imorrn :D. hehe.

Hoppas även bilen kan bli lagad innan vi ska åka, vet inte om vi kommer ta oss iväg annars :(. Då blir vi hemma, men vill verkligen komma iväg. Hade vart så mysigt att bara vara vi två i några dagar.

Sista arbetsdagen imorrn, sen semester i elva dagar!. JAG LÄNGTAR!!

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback