Måndagen var Lisebergdags :D

Har inte haft tid att skriva här något, har fullt upp med att njuta av semestern. Men nu har jag lite tid att skriva om de senaste dagarna :). Vi var säkert på Liseberg i minst tolv timmar. Var även och såg Lotta på Liseberg. Var jättekul. Jaja, slänger upp lite bilder, orkar inte skriva. hehe


Lisebergsbanan börjar man alltid med :)

Atmosfear, 143 m upp i luften, självklart åkte vi den :D

Eller nej, skoja bara, jag är inte självmordsbenägen.

Åkte stocken, jag vart dyngsur.

Jocke vart inte dyngsur

Lisebergskaninerna

Gick in i spegelhuset lite.

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Lotta på Liseberg

Var en riktigt rolig dag/kväll. Är glad att jag och Jocke åkte iväg ensamma. Efter Lotta på Liseberg åkte vi lite mer karuseller innan vi gick tillbaka till hotellet.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

fan va roligt ni ser ut att ha haft :)

2011-07-14 | 16:43:06
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

fan va roligt ni ser ut att ha haft :)

2011-07-14 | 16:43:06
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback