Känns som en evighet :(

Jocke for imorse, vid fem rättare sagt. Jag la mig igen och sov vidare. När jag vaknade var jag fortfarande trött, men gick upp i alla fall. Solo behövde ut. Så tog en promenad till willys och handlade mjölk. Blev jordgubbar till frukost, då måste man ju ha mjölk.
Har bara legat i soffan fram tills nu. Ska väl ta mig upp ur den snart och fixa lite här hemma innan jobbet kallar.
Längtar som bara den tills på torsdag. Det innebär semester i elva dagar tillsammans med Jocke. Känns som en evighet dit.
Det blir ingen sista minuten i alla fall :P. Vi slog tärning om sista minuten och Göteborg. Tärningen visade Göteborg, så då blir det så :). Men då kommer vi hem på tisdag och får vara hemma några dagar innan jobbet kallar igen.

Så på lördag natt/söndag förmiddag tar jag och Jocke bilen och far mot Göteborg, eller rättare sagt Skara. Vi ska på sommarlandet där först. Var bara 36 mil härifrån till Skara.
På söndag eftermiddag så far vi in till Göteborg. Och där kommer vi bo på lisebergshotellet i två nätter :D. Så det innebär shopping och liseberg. Jag längtar :D. Känns verkligen som en evighet.

Måste beställa en kamera nu. Min är ju knäpp.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback