Bättre och bättre :)

Har mått mycket bättre dessa dagar som har gått. Har fortfarande huvudvärk och humöret går upp och ner hela tiden. Men annars så är det ganska okej.
Dagarna har bestätt i jobb, träning, städning, sol och bad :). Riktigt trevliga dagar.

Idag for vi ett gäng till Leksand sommarland, inte toppenväder, men dög helt klart :). Har haft riktigt roligt, men var ju inte världens varmaste väder som sagt. Så blev gansak frusen ett tag. Vi var där i säkert 5 timmar innan vi packade ihop och for mot Leksand. Blev pizza på takeaway. Jag och Jocke delade på en, men blev proppmätt i alla fall :D. Hillevie den ungen vann en sån där stor chokladkaka på Leksand förresten :P. Snorunge säger jag bara. haha. När vi kom hem så gick jag in, var så frusen, behövde byta om och ta på mig lite varmare kläder. Jocke skjutsade hem Hillevie och hämtade Solo. Så jag packade upp väskan, satte igång en disk och tvättmaskin.
Jocke ska nu gå med Solo och jag ska sitta kvar i soffan med min sockor på fötterna och en varm kopp the :).

Senare ska vi till Orsa och grilla med lite folk. Blir säkert trevligt :). Hoppas på fint väder imorrn så det blir mera sol och bad. Plus att laga min bil. Behövs bytas hjullager och sen är det något med avgasröret, men bara det är gjort så går den ett tag till :).

Sålde även 945:an igår. Så blir semester för oss i år med utan att behöva nalla från sparpengarna :D. Ville ju till Göteborg som förra året, älskar ju den staden och allt därtill. Men nu har Jocke börjat prata om en sista minuten resa. Jag har alltid sagt att jag inte vill åka utomlands på sommaren för vill inte missa om det blir sådär fint väder som det kan bli helt plöstligt. Men hela juli skulle ju regna bort, så då kan jag väl offra mig och dra till solen :D. Får se, ska kika mera i veckan.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback