Städdille :D

Det är något jag har från mamma alltså, det ska städas jämt, det får inte vara skitigt, då blir jag tokig :P. haha.
Dagen idag började med ett gympass, var skönt att ha det gjort på morgonen.
När vi kom hem så sattes det igång att städas, det blev en massa gjort. Skönt att ha det gjort innan helgen så man kan slappna av resten av helgen :).
För nu blir det att se lite mera cougar town, snart sett hela första säsongen igen, den är ju så bra :P. Sen ska Jocke se på handboll, så då får jag fortsätta läsa shopaholicboken, snart färdig med första.


Det bästa med dagen är att vi städade iordning denna hylla :D.

Såhär blev det efteråt, ni kanske inte ser sån stor skillnad, men jag gör det :D.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åh ja älskar verkligen shopaholic böckerna ! eller a alla kinsellas böcker.

2011-01-28 | 19:07:50
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback