Pyjamasen på :P

Idag var det att kliva upp tidigt, vid sju började klockan ringa, men snoozade som vanligt :P. hehe.
När vi väl kommit upp så var det bara att ut och gå morgonpromenad med 3 hundar, gick långt så de alla fick göra sitt. Var skönt att gå en promenad direkt på morgonen.
När vi kom igen så blev det frukost. Så helt plötsligt var klockan halv nio och vi skulle åka. Jocke släppte av mig utanför brottningslokalen och for sedan vidare till mamma med hennes hundar och Solo.
Sen kom han tillbaka och hämtade mig, så for vi mot Falun. Vi hade fem brottare med oss och fyra tog guld och en silver. Hon som fick silver förlorade mot en klubbkamrat :D. Så var en rolig dag för alla tror jag.
När det var slut så for jag och Jocke till hans pappa och hälsade på och fikade lite. Åt även mat i falun.
Men nu är vi hemma och jag har krypit i pyjamasen och ska sitta i den resten av kvällen :).
Nu blir det snart en film, sen solsidan och sen en till film :D. Så ska en riktig söndagskväll vara :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback