Brottning

Den här veckan har jag verkligen kommit igång med träningen, har tränat varje dag den här veckan, lite lättare i måndags och onsdags. hårt tisdag och idag. Är riktigt slut nu, har nyss kommit hem från träningen och sitter med en ansiktsmask på innan jag ska in i duschen.
Imorrn blir det gymmet på morgonen om jag inte får jobb.
Det känns så skönt att verkligen varar igång med träningen, ska försöka hinna med minst fyra pass i veckan, men förhoppningsvisfem eller sex. Men ska bara göra det jag tycker om, så jag håller kvar motivationen som jag verkligen hittat nu.
Känner mig redan piggare och gladare :).

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ja variera träningen så mycket som möjligt. det känns ju som att det tar mer med.

och om du kommer hit så kan du följa med på mma :D

2011-01-14 | 04:54:01
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

ja stor fördel ! vilken kampsport man än har utövat men brottning och thaiboxning är mest till fördel. mycket dyk.

nackdelen är att brottare vägrar ligga på rygg och snabbt hamnar på mage istället. och lägger man sej på mage i mma så är man körd :P

2011-01-14 | 10:38:53
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback